måndag 24 oktober 2011

Whatever it takes...

... I will stay here with you!

Det springer fortfarande runt en miljon känslor och tankar inom mig. Har haft ännu en fantastisk helg med Honom vid min sida. Vi tar det som det kommer, inga löften, inga krav, men jag hoppas att han vet, att jag inte ska någonstans. Det känns för bra för att vara sant. Är det en dröm, så snälla, jag ber, väck mig inte!

Klart att tankarna skenar iväg, oron finns där att det ska gå åt helvete på något vänster. Men hoppet är ju som sagt det sista som överger en människa.

Lyssnar på en massa smöriga love-songs, och allting relateras till det här inom mig. Eftersom jag är så jäkla virrig just nu så är det svårt att sätta ord på mina tankar, på mina känslor. Så jag ska sluta försöka.

Dags att ta en kopp kaffe, och hosta upp lungorna lite till! Förkylning är så fantastiskt! MEN om man inte har feber eller är döende så ska man jobba ändå! MOT BUNKERN!!

1 kommentar:

sofia sa...

glad för din skull babe <3