onsdag 28 mars 2012

Amazing

Började denna onsdag med att åka till banken för att diskutera angående lån och så vidare. Kände mig lagom IQ-befriad då jag ställde samma frågor tvåtusen gånger om, men vad gör man inte för att få koll? Med tanke på min ständiga pengaångest måste jag ha saker och ting helt klart för mig för att få lugn och ro. Nojar fortfarande över att jag kanske ha tagit mig vatten över huvudet och borde ha satt mig i en skabbig etta på Bjurhovda men innerst inne VET jag ju att jag har råd. Och vafan, så förälskad som jag är i lägenheten så är det värt det.
Men jag vill in NU och börja fixa. Spackla, måla, lägga golv, fixa badrummet, bygga en bänkskiva och inreda. Det kommer bli så djävulskt bra! Allting känns bra nu, jag gillar verkligen ALLT.

Det är svårt att få fram i ord exakt hur extremt bra livet känns nu. Väntar bara på Leksands flopp i KS. Håller tummarna för att Timrå & Rögle tar sig till ES, då är jag nöjd. Om solen bara ville komma fram och värma mina kinder, ja, då skulle jag nog börja grina av lycka.

Plus att jag hade en riktig kick-ass helg!
Och så ska jag tatuera mig på fredag.

Inga kommentarer: