fredag 30 mars 2012

Ohne dich...


... kann ich nicht sein. Och det får vi inpräntat på oss idag, för evigt, för alltid. Yeah sometimes you suck pretty hard but you're the best sister I'll ever get! Utan dig kan jag inte vara. Utan dig kan jag inte finnas. Utan dig är jag ingenting. Ibland, när jag ska sova, så ligger jag och tänker på hur jävla bäst du är, min kära storasyster. Allt roligt vi har haft. Allt roligt vi kommer ha. Och så tänker jag på när vi blir gamla. Och jag har insett att då vill jag dö före dig. Eller med dig. För jag vill inte vara utan dig. Jag kan inte. Du är den jag älskar mest i hela världen, och mamma och pappa såklart. Men speciellt du. Som finns där i vått och torrt även fast jag är lilla dumma lillasyster ibland. Jag skulle mörda för din skull, jag skulle dö för din skull. Utan att tveka.

Inga kommentarer: