onsdag 14 mars 2012

Sen en tid tillbaka...

Jag har kommit underfund med varför jag vaknar den tiden jag gör. Jag har äntligen blivit kvitt mina sömnproblem. Jag är inte orolig längre. Jag drömmer inte längre mardrömmar. Jag vaknar inte längre av mina egna tårar.

Allt som är bra med mig hade jag glömt bort. Men jag har hittat tillbaka och känner mig starkare än någonsin. Jag har försökt att vara till lags, man kämpar för en plats som passar både här och där, och snart så har man glömt vem man är..

Jag väntar på att flytta in i min lägenhet. Jag håller på att fixa till mina problem med kroppen genom att gå till en sjukgymnast, vi fokuserar på att få bort smärtan så att jag får mer energi till att börja träna upp min kropp. Det känns så djävulskt bra!

Nu ska jag sjunga vidare till Melissa Horn

1 kommentar:

sandra sa...

<3

BLIR GLAD AV ATT LÄSA DETTA LIIIIIINDA! PUSS LÖV JO MEST! <3