lördag 28 juni 2008

Fucked up.

Ja det känns som allt är fucked up, kvällen igår blev inte alls som jag & Erica hade tänkt oss, vi kom iväg klockan tio till en fest i Hökåsen som sög balle, och den gjorde mig på dåligt humör för att Moa sa en sak, som jag inte ens vet om jag ska tro på eller inte?
Så jag ringde i alla fall upp Crille & fick typ panik och började störtgråta när jag hörde hans röst. Jag saknar dig så sjukt mycket, vi får se vad som händer och sker på måndag, okej?
Jo men i alla fall, sen blev vi i princip utslängda från "festen" eftersom han som hade den skulle "sova", massa BS. Så jag och Erica åkte hem till henne, jag försökte få Calle & dem att hitta någon fest, men tydligen skulle vi ut och åka med Porren och Fredda istället, men de hörde aldrig av sig. Så jag åkte hem och slappade framför tv:n men min nya bok som sög, sen lyckades jag somna i alla fall. Vaknade vid halv tre idag, efter många mardrömmar.
Nu skiner solen ute och jag vill gå ut och gå, är någon frivillig?

and I will always be your soldier - I'll be marching by your side

Inga kommentarer: