onsdag 25 juni 2008

T.N.T


Så, nu har jag skrivit nog med deppiga saker, det håller inte längre. Fine, vi har gjort slut men vi är vänner, eller kommer bli. För vi är ju inte osams och det är bättre såhär för oss båda just nu i alla fall. Jag gråter inte längre!


Har gjort mycket under veckan som har gått. Varit med Erica i stallet, varit med Erica på två fester, spöat mamma & pappa i Buzz, vart ute länge på kvällen med brorsan G-zon. Bara varit jag helt enkelt, gjort roliga saker för min skull och inte för någon annans. Jag skulle bli tokig utan Erica, det vill jag lova. Och ikväll händer det också något härligt, jag och min syster ska gå på Sex and the City filmen, och sen dricka bärs och sen ska jag få sova på Sandras & Mickes soffa, och imorgon blir det körlektion och boka tid för UPPKÖRNING!!! + att jag och syster ska gå på stan, kanske sola, vem vet?


Men jag är i alla fall arg på arbetsförmedlingen: Du har ingen utbildning, vi kan inte hjälpa dig att söka jobb, du får göra det själv. KÄRRING!! Är ni helt efterblivna eller? Vad tror du det är ni jobbar för? Tror du det är meningen att du ska stå där som en surkärring och bara gnälla över att jag inte har nån riktig utbildning? JAG VET ATT JAG BARA HAR GRUNDERNA OCH INGET PRAKTISKT! MEN HJÄLP MIG FIXA DET DÅ FFS!! Jag ska bli lastbilschaufför, och jag ska fixa det fort, eller nåt annat jobb så jag slipper gå till jävla arbetsförmedlingen, ni är ändå inte till nån hjälp. Och inga pengar får jag heller för att jag har pengar på mitt SPARKONTO! och för att jag inte är 20, och för att jag inte har jobbat ett halvår minst 80 timmar i månaden. Ta din jävla "arbetsförmedling" och stoppa upp den någonstans, TACK!

Inga kommentarer: