tisdag 3 juni 2008

Häpp häpp, hurtbulle!

Idag vaknade jag klockan 08.00, åt min frukost och sen fixade jag mig och rev av påslakanen (förberedelse till när jag kom hem). Cyklade iväg till plugget och lämnade in min laptop som jag vart trogen i 3 år, jag kommer nog sakna den lite, men jag tjänar inte ett skit på att köpa ut den. Efter skolan så hoppade jag upp på cykeln och toktrampade till Paolo, skulle vara där klockan tio och han har ju flyttat sin mottagning så det är längre att cykla. Kom fram till honom kvart i tio redan, så det tog bara en kvart att cykla. La mig och fick slappa i ungefär 30 minuter. Efter några knäckningar i ryggen (skönt) så hoppade jag upp på cykeln IGEN och cyklade till Bäckby Centrum där jag mötte min mamma som var inne på banken, vi cyklade tillsammans hem och då började slitet.

Jag började med att städa i min garderob och mina lådor, sen dammade jag och ställde allting fint. Sen skulle jag dammsuga men det gick inte så bra, det visade sig att det inte fanns någon påse i dammsugaren, dumt. Så mamma hjälpte mig med det och jag slapp allt jävla damm! Bäddade om i sängen, gjorde fint och snart ska jag dammsuga igen. Har förresten nästan packat klart, nu känns det att man snart ska dra. Men jag vill åka till Skåne också, Crille är ledig i 2 veckor efter vi kommer hem från Alanya, så vi kanske kan åka då? Hmm..

Inga kommentarer: