måndag 2 juni 2008

Steka!

Jag och Erica (plus alla gymnasieelever i hela Västerås) var nere på Lögarängen idag och glassade i solen, men egentligen var vi där för att kolla på junitrofén (som Rudbeck vann, suck!). Jag och Erica satt mest och snackade en massa skit om allt och ingenting. Personer som kollar snett till exempel, morr. Sen åkte jag till K-Rauta med min underbara Crille och hans kompis Robin, de snackade om sommarjobbet och så vidare. Sen glassade vi vidare hem till mig efter att ha lämnat av Robin på Gryta. Väl hemma så åt vi några kalla fläskkotletter och sen somnade vi. Vaknade lagom till maten och var helt död och inte peppad på att prata vilket ledde till tjafs. Jag är så himla trött på det. Jag har ont i huvudet och är trött nästan jämt, och jag tror jag måste gå till en doktor snart och kolla vad det är.
Jag orkar bara inte hålla på och tjafsa innan studenten, allvarligt talat. Och som vanligt, allt är mitt fel. För att jag råkar vara trött efter en svettig dag ute i solen och bara några timmars sömn. Mmm..

Nu längtar jag bara till ALANYA, så att vi kan komma iväg ett tag. Bara vara du & jag

Inga kommentarer: