måndag 2 juni 2008

Helgen!

Ja, helgen i korta drag då, mest för min egen påminnelse kanske;

Fredag; Grillparty hemma hos mig, slutade med att alla drack mycket, Erica drack för mycket och hamnade på sjukhuset, och Crille somnade på en gång i min säng medan jag försökte prata lite vettigt om Erica med Porren & Sandra.
Lördag; Gled till Tortuna-gropen med Crille, Östman, Haga, Malin, Porren, Jansson, Sandra, Robbin & Sam. Crille, Eastman & Jarre badade, idioter. Sen blev det korvkrig och eldning i massor. Jag blev biten av någonting på foten direkt när vi kom dit så jag satt och kliade sönder mig.
Söndag; Gled hem från Crille vid 11.20 när min syster & Micke hämtade oss. Pappa, Micke och Robban åkte iväg och fiskade, jag och Sandra tog cyklarna ner på stan i värmen och höll på att dö. Men sen kom vi hem med böcker & en klänning. Fast klänningen behöll jag inte, usch. Kvällen tillbringade jag med min nya bok Exhäxorna (passande namn, ha) av Jane Moore och jag kunde inte släppa den så jag läste ut den, fast klockan var iofs 02.50 när jag släckte lampan och hade läst klart.

Jag har ont i huvudet. Imorgon ska jag stressa till skolan, sen ska jag stressa till Paolo sen ska jag inte stressa mer, möjligtvis höra med Erica om hon vill haka på ner på Löga och pressa!!

Inga kommentarer: