tisdag 30 september 2008

Att göra imorgon.

Nu är det i alla fall klart att på söndag så behöver jag inte säga hejdå till Crille, jag får säga hejdå till min familj istället. För på söndag flyttar jag över gränsen till Norge. 45 mil från min älskade mamma, min älskade pappa och min älskade syster. Men jag får vara med min älskade Crille. Innan dess måste jag skriva ut en mängd kopior av mitt CV, sen är det bara att börja vandra runt i Norge och vara trevlig och söka jobb.
Imorgon måste jag:
  • Skriva av en mängd recept i min nya receptbok
  • Åka till banken och hämta ut pengar
  • Skriva en lista på vad jag måste köpa innan söndag
  • Skriva en lista på vad jag ska packa med mig

När jag sa till mormor att jag skulle packa varma kläder så undrade hon varför, då svarade jag; Men det blir ju snart vinter! Då svarade hon; Men inte ska du vara borta SÅ länge? Jag undrar om hon inte har hajat att jag flyttar. Jag ska ju inte åka dit på besök.

Inga kommentarer: