fredag 9 april 2010

Gimme gimme gimme



Min w810i har varit en trogen tjänare i drygt 3 år, fick den i 18årspresent och var galet nöjd. Och trots den har legat i x antal vattenpölar, blivit slängd i väggar, tappad i asfalt och en endaste natt på vift då den sov över i Christians bil så har den fungerat utan att protestera. Men jag tyckte att det var dags att byta ut lilla älsklingen, då vibrationen slutat fungera och alla vet väl att flickor måste ha vibration på mobilen om det blir akut, haha.

Så igår införskaffade jag mig en Sony Ericsson W995, exakt en likadan som bilden här ovan. Dock har den inte börjat fungera än, men snart så.. Har jag en flashig mobil, som fungerar utan protest förhoppningsvis.


Sitter och funderar över denna helg som kommer gå i nykterhetens tecken i brist på alkohol och i brist på cash. Vad kommer man hitta på?


How I hate to spend the evening on my own..

Inga kommentarer: