fredag 9 april 2010

Hands down

Har precis käkat middag med mina underbara föräldrar, nu är jag proppmätt och har paltkoma så jag nästan somnar och vet inte vaaaart jag ska ta vägen. Om ca 27 minuter ska vi kika på film, 2012. Kommer väl komma nya drömmar om jordens undergång för mig med andra ord. Funderar på om man ska duscha och fräscha till sig först? Eller ja, duscha i alla fall och krypa ner i sköna kläder.

Jag menar, leggings i all ära men jag känner mig som en korv, speciellt nu när jag är PROPPMÄTT. Och mobilen har ännu inte hoppat igång så jag blir lite smått irriterad. Så jag använder fortfarande W810i, har skickat 35899 sms med den sen jag fick den. Kommer sakna mitt Quadra Pop och så har jag ju mängder av bilder som jag inte får över till datorn eftersom sladden är borta och allt sånt, suck... Får ta de viktigaste och skicka över till nya telefonen, och för att inte tala om filmerna, Takida & Ozzy. Åååh...

Inga kommentarer: