torsdag 22 april 2010

Kärlek vid sista ögonkastet


Maskinen - Kärlek vid sista ögonkastet Y
Det är nog det skönaste låten just nu, väcker många tankar och känslor men sånt är nog bra ibland. Jag har insett att något måste göras åt mitt hår, toppa det, klippa upp och göra slingor. Osis Dust It biter inte på mitt hår längre för det är alldeles för tungt och där jag inte färgat i utväxten är håret för mjukt. Just nu går livet i ultrarapid. Det är drygt. Jag vill bort, vill att något nytt ska hända, se något nytt, göra något roligt, ha värme och glädje och kärlek. Ikväll ska jag krypa ner i soffan med min mor och bara kolla på tv, orkar verkligen inte göra någonting, ibland är det jobbigt att veta att man måste andas. Ibland kan det vara en kraftansträngning att smeta tandkräm på tandborsten och röra armen för att borsta tänderna. Så o-kul tycker jag att allting är nu.
Vill ha min Maria i Västerås nu, men hon är hos Linus på linjen i Sala. Jag är glad för hennes skull, för deras skull, men jag är egoistisk och vill ha henne här när jag behöver det.
från ett sånt förhållande tar det lång tid att tända av

Inga kommentarer: