måndag 26 april 2010

Underbar helg!



Började helgen med att åka till Stockholm med min familj. Helt underbart väder och relativt bra shopping med tanke på att jag kom hem med 7 toppar och en ny bok. Dock ingen underdel tyvärr men jag ska leta här hemma istället. Jag är nöjd i alla fall, var en skön dag med familjen även om det var rätt stressat ibland.
Kom hem till Västerås vid femtiden sen åkte jag & syster hem till henne och fixade oss lite grann innan vi hoppade upp på cykeln till Peter nere på stan. Som vanligt drog vi till Bill & Bob, träffade lite roligt folk men även idioter. Slutade med att vi efterfestade med Sandras tatuerare + hans vän (som var lite halvt jobbig).
Söndagen var från helvetet, bakis och skakis och jävlig, men det är väl så, det kostar att ligga på topp. Tog bilen ner på stan men hittade inga byxor här heller. Så jag köpte ett par mjukisshorts.
Nu har jag nyss städat och hängt in mina nya kläder i garderoben. Längtar tills det blir lite varmare så jag kan använda mina nya leopardskor!!

Inga kommentarer: