tisdag 6 april 2010

Påskhelgen som varit


Har inga bilder, för min kamera suger och pappa ringde när vi nästan var framme i Jönköping och sa att jag hade kunnat tagit hans kamera. Så... Det blev inga bilder men påskhelgen började i torsdags så jag börjar därifrån.


Torsdag; Åkte ut till Svampen med Jockas. Häckade lite och drack några öl, sen åkte vi ner på stationen. Där träffade jag på Tabben, Porren och Jori så jag åkte med dem istället. Svinade lite sen åkte jag, Tabben och Jori hem till Tabben och kikade film. Nattbuss 807!!


Fredag; Åkte hem till Jockas och träffade bror, Rickard, Jockas och Svampen. Blev lite slumberparty där innan Elmia på lördagen.


Lördag; Vaknade runt sex på morgonen och insåg att Kim inte var hemma. Lokaliserade honom och hämtade upp honom. Samling på Shell 07.00 sen styrde vi iväg mot Jönköping och Elmia. Kom fram till full sol och många plusgrader. Efter att ha vandrat runt i några timmar blev vi sugna på öl, så vi åkte till bolaget och handlade lite. Gled runt lite vid Shell och A6 i Jkpg. Riktigt trevligt och det var galet hur många fräscha bilar det fanns på mässan och utanför. Måste varit det vettigaste jag lagt pengar på på ett bra jäkla tag!!

Boys, bilar och bärs, kan det bli bättre än så? Har svårt att tänka mig det. Gled tillbaka mot Vässan och drog på fest hos Fia där Micke bjöd på Jelloshots. Efter några timmar skulle alla till BMB men jag och Reggie trotsade dem och gick till älskade Bill & Bob istället!


Söndag; Vaknade sent, skulle absolut inte dricka alkohol (hade blivit för mycket av det goda). Åkte till Cactus en sväng efter ett storbråk med en viss person. Bosse hakade också på. Gled ner på stationen och träffade på Tabben som hoppade in i hyrbilen sen gled vi runt lite, drog en BMW med unga killar i (underskatta INTE min körning).


Lämnade hyrbilen sen svinade vi i Saaben, hämtade lite öl också, göttans. Träffade på Forsgren också så snurrade vi runt x antal varv i stan. Vår/sommarnöje. Jajamensan!

Inga kommentarer: