fredag 2 april 2010

Same old shit just on a different night!!


Usch vad irriterad man kan bli. Varför blir det aldrig som man vill när man väl har planerat nåt? Då ska precis allting skita sig hela tiden. Funderar på att gå och lägga mig och vakna upp och kanske vara något gladare, och missa hela jävla Elmia pga massa skit och att folk inte fattar. Jag har väl kanske inte världens längsta stubin men hur jävla tröga kan man vara egentligen, tycker inte att jag överreagerar. Hur kan man bry sig så jävla lite??
Jag flippar men med all rätt tycker jag. Men ja, hoppas att det finns någon i alla fall som har en bra fredagskväll utan en massa tjafs och dryga människor!
Fan vad jag önskar att jag var någon annanstans nu, helst hos Dig men vafan! Går ju inte det heller. Varför ska man ha så jävla svårt att lita på folk för?

Inga kommentarer: