torsdag 26 januari 2012

.

Det är över en vecka sen du ringde så jag börjar nog förstå
Att jag gjorde fel när jag gav dig en gloria

MEN, allt kommer bli bra. Ett litet steg i rätt riktning dag för dag. Med min familj, mina underbara vänner som lyssnar öronen blodiga än en gång och mitt älskade jobb med mina älskade arbetskamrater ( som idag gav mig en otroligt varm känsla i magen, vilket jävla team vi är! <3 ) så är jag på väg tillbaka, även om saknaden kommer över mig ibland. Men nu är jag arg på dig, jag vill inte tro att du har ljugit hela tiden men det är svårt att tro något annat nu,.

Och snart kommer min Malin hem! Och min syster ska bjuda på kaffe nu.

Jag är ingen akademiker. Jag är en bad-ass rocker.
Tyvärr kommer det aldrig ändras.

OCH BLIR NÅGON NERSLAGEN, OCH FOLK RIKTAR SPARKAR MOT EN SOM LIGGER
DÅ RYCKER JAG IN, VÄN ELLER FIENDE. CIVILKURAGE?


1 kommentar:

sofia sa...

Du är bäst <3 klart man står upp för folk