måndag 30 januari 2012

Imorgon...

Jag ska ta med mig mina hörlurar från jobbet och ta en promenad. Jag tänkte promenera i solskenet idag, var otroligt taggad på det men då jag inte hade hörlurar så kunde jag varken prata i telefon (lagg-arm, kan inte hålla upp den så länge) eller lyssna på musik så jag skippade det och städade till i mitt rum och betalade räkningar och sparade pengar istället. Extremt fattig månad trots att vi ska till Stockholm. Men vafan, jag fyller ju snart år! Ska önska mig Missonihanddukar, INTE de med fjärilar eftersom det är lite för gay för min smak.
Funderar på att önska mig ett sjukt snyggt duschdraperi från H&M men jag vet ju inte om det blir duschvägg eller inte i min kommande lägenhet så det kanske är onödigt.

Jag var iväg med mina myspojkar igår och spelade Bingolotto, Dani och Amanda var också med. Sjögga vann, den jäveln... Jag var ETT nummer ifrån en resa till Kuba. Men jag hade hellre vunnit cash, till exempel 10 000 kronor på MIO. Men men.. Det kommer fler söndagar, fler Bingokvällar. Tänk att man kan vara så otroligt glad över att ha sina vänner, det blir värre framåt natten, men jag tackar dagarna då de tar upp min tankeverksamhet. 2012 ska bli det år då jag värdesätter tiden med mina vänner högre.

Inga kommentarer: