tisdag 31 januari 2012

Ingen karaktär.

Nej det har jag verkligen inte. Jag som var bombsäker på att jag skulle ut och gå. Men jag vaknade och var krasslig. Och solen lyser inte idag! Så jag skippade promenaden och ligger kvar i sängen med en kopp kaffe och datorn i högsta hugg och surfar runt på Hemnet och lite auktionssidor i jakten på drömstolen i rokokostil. Har ett löfte om en lampa men med tanke på omständigheterna som råder så vet jag ej hur det ska gå med den?

Funderar på om man ska ta en tripp till något loppis inom en snar framtid, och då menar jag inte Bäckbys äckliga loppis, möjligvis en auktionsbyrå eller något? Även om det blir lika dyrt som att köpa nya möbler, men då får jag i alla fall precis vad jag vill ha! Man kan ju alltid göra fynd.
Dum idé att köpa möbler innan jag ens har en lägenhet kanske, men skitsamma! Man får faktiskt börja kolla lite i alla fall, då jag har ett hum om vart ska jag bo och på ett ungefär hur de lägenheterna ser ut.

Fick skriva på papper på jobbet igår, och lönen är uppdaterad! Ska även ha löneförhandlingar idag, katching! Sa till min chef att jag skulle rama in mitt exemplar då det är det finaste och bästa jag någonsin har fått. Han skrattade bara åt mig!

Äej. En dusch på det här kanske, jag har ingen ro att härja runt på Tradera. Vill bara köpa allt.

Inga kommentarer: