torsdag 19 januari 2012

Sammanfattning år 2011

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Hade semester! Tre veckors ledighet och sen tillbaka till ett jobb
Grym känsla.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag gav inga

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Sandra & Johan fick sin andra flicka.
Skägge blev pappa (stolt vän)

4. Dog någon som stod dig nära?
Inte nära, men min första kärlek Fredrik, gamla vännen Dennis
och mina föräldrars vän Lotte.

5. Vilka länder besökte du?
USA, Danmark

6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
Lägenhet, fast jobb har jag redan fått!

7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
7e februari bland annat, då jag började på Benteler

8. Vad var din största framgång 2011?
Jag gjorde en grym insats på jobbet

9. Största misstaget?
Att vara för seriös i mitt dejtande

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Inte mer sjuk än vanligt, ingen seriös skada dock

11. Bästa köpet?
Alla biljetter till spelningar och Leo, min bil!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Öl & biljetter till spelningar/festivaler, allt omkring Leo

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
Ulf Lundell - Hon gör mig galen

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
En blandning. Ledsnare än 2010

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tagit mig mer tid för mina vänner

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Sovit

18. Hur tillbringade du julen?
Första julen i lägenheten med familjen + mormor och farfar + tant

19. Blev du kär i år?
Ja. Och jag är det fortfarande

20. Hur många one night stands?
NOLL!

21. Favoritprogram på TV?
HIMYM, Big Bang Theory, Halv åtta hos mig

23. Bästa boken du läste i år?
Närkontakt.

24. Största musikaliska upptäckten?
Adele

25. Något du önskade dig och fick?
Ja

26. Något du önskade dig men inte fick?
Ja

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Jobbade

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Att jag inte tänkt så mycket och grävt ner mig i skitsaker

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Rock, bekväm.. Jobbkläder!

31. Vad fick dig att må bra?
Min syster, mina vänner, jobbet

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Ingen

33. Vem saknade du?
I perioder saknade jag alla.

34. De bästa nya människorna du träffade?
Nino, Freddan, alla på jobbet, Björn. Det är för många för att räkna upp här.

1 kommentar:

Victoria sa...

Hej, jag tänkte eftersom du gillar rothbart, kanske du gillar detta! själv är jag trogen följare till henne .

http://jinxedv.blogg.se/2012/january/tavling.html#comment Detta är min blogg, vilket inte är poengen men , jaa kolla gärna in! Har nämligen en tävling i bloggen!! :)