söndag 13 december 2009

Dammit

Förra veckan var sjuk. Söp hos Micke i tisdags och somnade inte förrän sex på morgonen, när jag väl kom hem i onsdags sov jag nästan tills hockeyn började och vi vann mot Leksand för första gången på över 730 dagar (sjukt lång tid)... I torsdags var jag hemma hos Jockas och glodde lite på tv osv, sen åkte jag och hämtade Robin så åkte vi till Skägge och drack lite öl tills ungefär 07.00 på morgonen. Vaknade upp efter några timmars svettig sömn i soffan och började dricka runt ett igen. Fixade lite så gick vi hem till Malin och Jonas som hade inflyttningsfest. Plattan vi hade med tog slut skapligt fort, sen blev jag sjukt bitter av vissa anledningar och så fick Jockas hämta mig. Däckade på hans soffa vid kvart i elva eller något.
På lördagen drog jag, Dennis & Jockas ner på stan, gick runt som en zombie. Kom hem för första gången på 3 dagar och duschade osv innan det var dags att dra på nya äventyr. Fick skjuts av Tabben hem till Andreas ute i Kungsåra så tog vi någon öl och spelade Yatzy i väntan på Jockas. Sen åkte vi in till Jockas efter ett tag, kvart över fyra satt vi och åt fläskfilé och pommes sen orkade jag inte vara kvar så Jockas fick köra hem mig vid kvart över fem.

Har tabbat mig så inåt helvete känns det som.. Fan fan fan fan. Folk borde låsa in min mobil när jag dricker.

Inga kommentarer: