söndag 27 december 2009

Ojdå



Så underbar bild på Crille, mig & Malin <3

Har inte skrivit på svinigt länge nu men det är bara för att jag har varit upptagen de senaste dagarna.Dagen innan julafton åkte jag hem till Jockas och hade julklappsbyte med pojkarna, sen bar det iväg hem till Cactus och ta några öl innan Ryttinge kom och skulle köra hem mig och Marre. Mellanlandade på McDonalds och jag träffade Robin (happy) och Skägge osv..

Vaknade vid tolv på julafton sen var det full rulle hela dagen med en massa bra julklappar och god mat och öl. Slocknade vid halv tolv någongång, sjukt tidigt i alla fall. Var väl trött efter alla jobbdagar.

Juldagen, då blev det utgång med min älskade Malin som fyllde 18 år och Cassandra och gänget! Sjukt rolig kväll som tyvärr spårade ut och jag var dum i huvudet så jag delade taxi med Gust, Sandra & Gurås hem. Tog en nattlig promenad i snöstormen och mötte upp Robin som sen sov hos mig. Sjukt bakis och kunde inte ens följa med till mormor på annandagskalkon så jag stannade hemma. Sov till ungefär sex då jag fick sms av systra mi som frågade om jag ville haka på ut så jag trotsade bakfyllan och åkte hem till henne men det blev en lugn kväll på Pitchers med Bosse osv. Kraschade hemma hos Jockas.

Inga kommentarer: