måndag 28 december 2009

We're only in it for the drugs!


Jag stör mig så inåt helvete på personer som har något problem med att Crille är kvar i mitt liv, och som tror att bara för att vi umgås och pratar och dansar och snackar en massa på krogen och överhuvudtaget så måste vi ju faktiskt vara på G att bli tillsammans igen. Eller? NEJ det är inte så. Vi har funnits i varandras liv i snart fyra år, varav vi har varit tillsammans cirka 3½ år av den tiden. Bara för att vi inte funkar som par betyder inte det att vi inte funkar som vänner? Herregud. Crille är min bästa vän som känner mig utan och innan och det är inget jag tänker slänga bort. Bara så att folk vet...
3 dagar kvar på det här året, mitt horoskop verkar lovande. Frågan är bara om man ska ta ett snack igen eller bara låta dig vara och att det får bli som det blir med det här.

Inga kommentarer: