måndag 21 december 2009

Kaosdagen på jobbet




Kom till jobbet 07.00. Assad står vid lastplatsen och försöker förgäves få ner bakgavellyften som fryst fast, brödet är 3 timmar försenat så det kommer inte förrän halv nio. Jag & Assad åker till Mercedes och ska fixa liften, problemet löser sig när vi väl kommit fram. Kommer tillbaka till lastplatsen, Assad backar in i en bil som står parkerad på sidan, allt skylls på Jerry (dvs mig) eftersom jag är blond och åker med en turk, det kan inte sluta på annat sätt!
Orsak till olyckan; Våldsamt antastande av kvinnlig medpassagerare! Haha

Katten & hundens dagbok med alla gubbar på jobbet :) Mycket gick fel under dagen, jag ramlar och slår mig riktigt illa inne på Hökåsens lager, ingen såg som tur var men hela högersidan är paj och inte en nagel är kvar. När vi trodde helvetet var slut så är det nån som har stulit vår truck på Maxi. Jag är helt paj och kan bara skratta åt allt knäppt som har hänt idag!
Och Assad bjöd på lunch i Tillberga, underbart :) Min första lunchrast sen jag började på Pågen

Inga kommentarer: