torsdag 10 december 2009

Kärlek!

I tisdags kändes allt åt helvete och jag funderade på att bara dra härifrån. Slängde iväg ett sms till Marre, vad hade jag att förlora? En timme senare sågs vi och jag bara grät och grät och grät. Vi tog bilen och åkte till vårt hemliga rökställe och sen ut till Ängsö. Där sa jag lite snyggt; Micke har fest ikväll, men det är ju tisdag. Fick då svaret som jag bara kan få av Marre; Man måste leva en dag i taget!!
Så vi åkte hem till mig och hämtade lite saker, så skjutsade Sebbe oss hem till Micke och så söp vi, all in. Klockan fyra tog vi en taxi och åkte i Drive Truen på McDonalds. Ja det var fan en riktigt trevlig kväll och .. Jag är så jävla glad, för vi ältade skiten som har hänt miljoner gånger om. Men vi sa att det vi har är för starkt för att förstöras av något skit.

Alltid Maria & Linda - varför bryta ett vinnande koncept?

Inga kommentarer: