tisdag 29 december 2009

jag gjorde upp en eld för dig...


... och nu brinner hela skogen. :*
Var nere på stan med Sandra idag, köpte en grå mjukiströja från Cubus, en vit t-shirt med "nitar" på från MQ, och en vit tröja med knappar från H&M. Tänkte engagera mig och shoppa mkt på MQ, JC, guldaffären och Make Up Store för att jag hade presentkort där men jag hittade typ ingenting. Så, ja.. Den som spar han har eller hur? Köpte en sparbössa också, klistrade dit en lapp där det står "lägenhet".
Mitt nyårslöfte kommer vara att inte köpa chips, godis och värdelösa tidningar i onödan. Aldrig mer köpa snus (har slutat men köper ibland) och ja.. Bara hålla allmänt koll. BRA PLANER! Kommer gå så bra. Nu måste jag städa mitt kaosrum. Skyller på R men han vägrar ta på sig ansvaret.

Inga kommentarer: