söndag 21 november 2010

Come on...

... I would still take a bullet for you.


Tillägnat till herr Ryttinge;

Det finns nog inga ord som kan beskriva hur bra jag mår när jag är med dig, hur det du säger gör att jag inser att något verkligen är fucked up, sånt jag inte såg förut. Hur dåligt humör jag än är på när jag träffar dig så går jag alltid därifrån med ett leende på läpparna och träningsvärk i kinderna för att jag bara ler och skrattar när jag är med dig.

Jag vet att jag har varit en idiot många gånger, men ändå har du stått kvar där. Jag vet att om jag gör så igen kommer du inte finnas kvar, så för din skull tänker jag på mitt beteende. För jag vill verkligen inte, ABSOLUT INTE, att du ska försvinna ur mitt liv. Vänner som du växer inte på träd, vänner som du gör att jag kan må bra när det känns som mest skit. Önskar bara att jag någon gång kan ge dig något tillbaka.

Du är underbar, precis som du är, precis som du alltid har varit. Jag glömmer aldrig natten då du kom och hämtade mig, jag har aldrig blivit så glad av att se någon så förbannad.

Jeje, är ju inte så bra på att säga sånt här ansikte mot ansikte. Så jag gör det i ett inlägg i min blogg och hoppas på att du läser det.

Inga kommentarer: