tisdag 9 november 2010

I brist på annat...

.. så har jag gjort om min blogg. Who the f*ck cares med tanke på att antagligen ingen läser ändå? Hah. Det är förresten den 9:onde november idag och med det datumet kom även årets första snö!

Det bara vräker ner från himlen, nu är det väl ca 15-20 cm snö men jag klagar inte. Det finns många som gör det, men jag tycker inte att snön borde komma som en chock längre? Den kommer ju varenda år. Helt plötsligt utbryter panik i trafiken för att vissa inte har slängt på vinterdäcken. Det är november, när trodde ni snön skulle komma egentligen? Andra klagar på att det är kallt och äckligt, men jag personligen tycker att regnet är mycket värre än snön. Snö är ju fint, så länge den är vit. Men när det börjar se ut som glass med chokladkross i efter vägarna är det ju inte lika vackert längre. Eller hundarnas kisshögar, kan inte folk bara kasta över lite snö med skon när de ändå är ute och traskar med hundarna? Det skulle se så mycket finare ut.

Idag har jag och mamma märkt saker till loppis, det blev riktigt mycket så nu har jag kramp i händerna och hjärnan fullproppad av information. Eller?

Nej fan, nu struntar jag i det här, drar på en julsång och tar mig en öl!

FELIZ NAVIDAD

Inga kommentarer: