måndag 1 november 2010

You can't make it feel right...

Usch usch usch vad trött jag är. Har hostat sönder mig halva natten, så det blev ju inte mycket sömn. Hade mitt fönster öppet också så jag frös halvt ihjäl men jag orkade inte stänga det. Iofs skulle jag bara kunnat rulla runt i min säng och stängt det utan att ens behöva sätta fötterna på golvet, jag har fått en ny säng som är ENORM och tar upp typ halva rummet. Men den är skön, idag var första gången jag vaknade upp och hade lite ont i ryggen men tror att det kan bero på en vurpa i lördags.

Lördags ja. Åkte hem till systra mi vid två-tiden. Stressade till IKEA för vi skulle köpa gosedjur till vår Halloweenoutfit (glömde dock råttorna hemma när vi stack till festen, FAIL). Sen började vi fixa oss, observera att vi skulle vara borta klockan åtta!!
Det var 3 halvnakna tjejer och en liter latex, det var latex ÖVERALLT! Herreminjee. Drog på oss klänningarna som vi hade blodat ner i torsdags. Det blev blod överallt på oss, så jäkla kletigt. Ploppade i linserna också, sen gick vi till pizzerian och klämde en kebab och skrämde pizzabagarna. Sen var det dags att kladda i blodet i våra fejkade sår. Vi blev nåt fruktansvärt creepy. Ringde taxi som hämtade oss vid halv nio, när vi väl kom fram och hoppade ur bilen och allt så lyckades taxichauffören backa på Sandras väska och påse. THANK GOD att det bara var tre öl som exploderade och inte hennes nya kamera och mobil.

Senare drog jag hem till Koivo och Emelie. Vet inte exakt när jag kom hem därifrån men jag gick i alla fall barfota eftersom jag var för full för att få på mig skorna. Jaja, hade roligt i alla fall.

Nu ska jag duscha efter att ha gymmat sen bär det iväg till vuxendagiset. Ge mig jobb för sjutton, orkar inte med taskig ekonomi längre.

Inga kommentarer: