torsdag 4 november 2010

Mm, those summer nights in bed

Lyssnar på Takida - Poisoned. Facebook strulade igår tydligen, var inne på en persons sida, kalla mig en snokare men kan vara kul att kolla om nya bilder har kommit upp.
På förstasidan med senaste händelser personen gjort kom det upp saker från augusti. Why man whyyy? "Ligger i sängen med min *****-Linda, mmhmm."
Sen relationsstatusen: NN har ett förhållande med Linda Lindeberg. WHY WHY WHY? Augusti var en bra månad. Det var en rätt igenom bra sommar från och med dagen jag blev nerdragen i backen och du hjälpte mig. Efter midsommarafton så var vi med varandra hela tiden. Hur nu det gick till, det kan man faktiskt fråga sig med tanke på att jag har vetat vem du var sen typ 2006 någonting sånt. Sen helt plötsligt var det bara du & jag på något knasigt oförklarligt sätt.

När jag tänker på det inser jag ju att det var min första kärlek som bara varade över sommaren. Sommarfling. Men om det bara var en sommarfling, varför sitter det då fortfarande kvar i huvudet? It means nothing now to you, but it's everything to me.

Inga kommentarer: