onsdag 3 november 2010

Night after night


there's no reason for us to fight anymore
tears are coming, and years are going
I hope we'll learn something

Sitter och lyssnar lite på The Sounds, såg dem live på Pier Pressure i GBG. Maja är min idol, så jävla cool, så bra röst och så snygg för att vara "gammal". Jag ska också bli så när jag blir stor.

Idag har jag varit iväg och gymmat med min syster, 3 dagar i veckan, det är så vi gör det. Riktigt skönt när man väl har kommit igång och klämt in det i sitt schema. Sen var det dags för vuxendagis, satt och sökte jobb idag, något vettigt för en gångs skull. Sökte ett mycket intressant jobb men med noll förhoppningar om att få det tyvärr, men det skulle vara så fruktansvärt roligt!

Skulle vilja jobba som killarna vi träffade på PIP i somras, och som Tomas. Jobba åt band med scen, ljus och ljud. Kanske borde utbilda mig inom något sånt? Men hur stor chans har man att få jobb? Hmm.. Polis vore nåt, ett jobb där man är hatad av alla och tar fast folk som cyklar utan lyse. Njaa. Har lite problem att veta vad jag vill, jag vill bara ha ett jobb där jag trivs och har roligt.

Igår var det hockey förresten, mitt älskade gulsvart mot IK Oskarshamn (PETADE AV GUUUULSVART). Fleury gjorde hattrick, han är så fruktansvärt bra. Eller var det kanske Jensa som var dålig i IKOs kasse? Analysera mera...

Bjuder på en bild från Halloween, Lisa tog bilden. Rätt så awesome

Inga kommentarer: