onsdag 18 mars 2009

Duktig flicka

Idag tycker jag att jag förtjänar lite beröm. Jag har gjort ett prov och jag tror till och med att jag lyckades ganska bra! Förutom på delen om bränslet. Varför kommer det alltid saker på prov som man inte har läst om? Och varför fastnar inte de viktigaste grejerna?
När jag kom hem från skolan så tog jag en kopp kaffe med min mor och fixade lite papper. Sen cyklade jag iväg till Bäckby Vårdcentral för att få läkarintyget påskrivet men oj vilken chock, läkaren hade åkt hem. Så de tog hand om mina papper och skulle sen skicka in det till länsstyrelsen så nu är det bara för mig att betala skiten och då kommer FÖRHOPPNINGSVIS körkortstillståndet alldeles strax. Sen postade jag iväg mina CSN papper så om det går lika fort för mig som för Kalle så får jag nog pengarna på fredag, perfekt!

Förresten har det vart underbart väder idag, allt har gått som jag vill (förutom vissa delar på provet) så jag hoppas det bra håller i sig så att vi vinner mot Rögle ikväll. VEM FAN ÄR KENNY JÖNSSON?!

Inga kommentarer: