måndag 23 mars 2009

Krossa packet ifrån Dalarna!

Jarå, imorgon är det dags igen. Vi möter dalapacket på hemmaplan. Och med tanke på vad Leksand har "presterat" den här kvalserien så tror jag nog att vi går mot en ganska säker seger. Och på fredag är det dags igen, den gången på bortaplan. Hoppas att vi får höra LIF bli utbuade på hemmaplan, hahaha. Igår var jag, Crille, Haga och Jocke på plats i Södertälje. Imponerande insats av gulsvart, riktigt härligt att se dem kriga så! Vi fick åtminstone med oss en pinne, tyvärr lyckades ju Södertälje pricka in ett mål i sudden. Härlig dag i lördags också, det börjar äntligen komma ut lite bilar till stationen, längtar verkligen tills allt drar igång på riktigt!
Idag var jag i skolan och fick höra föreläsning om parkeringsbromsarna, puh. Det är mycket att ta in, men när man väl fick kolla på det blev det lite lättare att förstå. Efter skolan gick jag från Lidl till Vianor på Hälla, bra insats av mig där! Sen till Rönnby och så skjutsade Crille hem mig innan jobbet. Resten av dagen ska jag PLUGGA för att på onsdag är det prov och imorgon har jag körning (fast jag får inte köra, buhu) till klockan tre och sen på kvällen har vi ju Leksand hemma som jag skrev innan. Måste plugga, kraftöverföring och styrsystemet. Tur att jag förstår mig på det, lite grann i alla fall. Annars får Haga hjälpa mig, haha. Ska hinna med att träffa darling Marre också <3 BFF (best friend forever)

Aja, hörs då! /Lindeberg

Inga kommentarer: