tisdag 24 mars 2009

Living my life just like a movie star

... eller inte men jag kom inte på nån rubrik så jag tog låten jag tänkte på. Har precis hämtat farsgubben på jobbet men innan det gled jag förbi en bankomat för att kolla om mina pengar från CSN hade kommit. OCH GISSA VAD?!?! Det var tomt på kontot. KUK! Jag är fattig, jag behöver pengar. Ska glida förbi en bankomat imorgon också, jag måste få mina pengar annars kommer jag bli mer galen än vad jag redan är. Tur att jag har snälla föräldrar i alla fall, pappa betalar hockeyn för mig idag och mamma hade lämnat pengar hemma till en dosa snus. <3
Ska snart åka till McDonalds med pappa och käka, sen dumpa honom på Rockis och sen ska jag antagligen hämta Maria. Annars hakar jag på pappa in på hockeyn direkt, kan ju vara svinkul att vara där typ 1.45 timmar innan matchen börjar, hähä, not. Bara ibland. Yeye, städa och fixa mig nu, ser ut som ett assface.

Hörs då, aldrig // Lindeberg

Inga kommentarer: