torsdag 12 mars 2009

Plugg & sjukdom

Åh så jobbigt det är. Crille började bli sjuk för en vecka sen, och nu har han tydligen smittat mig också fast han nästan är frisk nu. Så nu snorar jag för fullt (fräscht, jag vet) och kan knappt andas med näsan men jag vill inte köpa nässpray för då kan jag inte sluta sen. Lungorna kommer snart upp av allt hostande också, bläh. Jag har hemstudier idag och då passade jag på att åka iväg och sola med systra mi, höll fan på att svettas ihjäl, har antagligen feber också? Så när jag hade lämnat av henne åkte jag till skolan och hämtade lite papper om ledighetsansökan för måndagen då jag och Crille åker hem från GBG (efter AC/DC, jag har fortfarande inte förstått det men jag längtar som FAN). Tog en lapp om körkortstillstånd också, måste fixa det när mor och far kommer hem. Sen fixade jag en lapp om att jag ska få pengar från CSN. Jag skulle nog läst på lappen innan jag åkte hem för jag skulle fylla i typ 2 rader sen skulle skolan göra allt annat, så jag kan ändå inte skicka in det idag. Usch. Kalle i klassen fick i alla fall sina pengar inom en vecka efter han hade skickat in lappen och han fick för både januari och februari, skitabra ju. 2100 kronor kommer jag förhoppningsvis långt på?
Nu ska jag göra te och börja plugga hade jag tänkt, PBLen ska ju vara inne imorgon. Fast som jag känner nu så kommer jag inte ta mig till skolan imorgon, då vilar jag hellre och är pigg inför kvällen, you know what I mean. Haha...

Inga kommentarer: