torsdag 12 mars 2009

Kraftöverföring

Pjuuh, nu är jag i alla fall klar med kraftöverföringen. Och det bästa av allt, vet ni vad det är? Det är att jag faktiskt förstår vad det handlar om och hur det fungerar! Önskar bara att det var så med alla grejer vi jobbar med. Bränslets väg, smörjsystemet, elsystemet, kylsystemet, hallå liksom? Det förstår jag noll av. Zero. Nada. Typ. Och det har vi prov på nästa onsdag. Jag är helt impad av mig själv. Nu ska jag hoppa på styrservosystemet och hoppas att det fastnar lika lätt. Diskmaskinen är nog snart färdig så jag får en paus i pluggandet för att tömma den. Ja ni vet, bara för att mor & far är borta betyder det inte att huset får förfalla, jag är rätt duktig på det här med att ta hand om hus. I alla fall vårt hus för jag vet vart allt ska vara och hur allt ska göras, det ser nästan ut som när mamma och pappa for. Fast lite stökigt är det allt, men det tar jag tag i på lördag. Nu är det plugg som gäller.

Inga kommentarer: