söndag 29 mars 2009

Tur att man är fräsch

Neeeeeeej, jag är inte fräsch. Det blev för mycket igår kväll, sen mitt i natten väcker Crille mig och börjar gapa så blev vi arga och bla bla bla bla bla. Slutade med att han somnade (haha) och snodde hela jäkla täcket så jag fick sova med kläder på mig, buhu. Mådde piss imorse och vägrade prata med Crille, var allmänt ostabil efter gårdagen så när Crille kom och pussade på mig och vi skrattade åt fylletjafset inatt så började jag gråta som en bäbis haha. Min babe <3 Men men, till slut körde han hem mig och jag har legat i sängen hela jävla dagen och kämpat mot kväljningarna, det enda jag har fått i mig fram till middagen var 6 kex och en kopp te. Sen blev det fläskfilé och klyftisar till kvällsmat, mmmmmmm.. Nu är jag proppmätt och har precis tryckt in en snus i käften, ovanligt. Ikväll ska jag se på film med mamma och pappa och käka nachos med salsasås, mmmm.. Crille är i Sala hos sin andra partner, hahaha. Nä men han är hos Tårtan, jag ska få bakelse imorgon när han kommer hem :* nu bara virrar jag så jag ska se om det är något bra på TV....

BTW, pissmatchen i fredags. VAFAN??? Både jag och Crille sparkade typ sönder våra fötter, jag menar det. Jag tappade känseln i stortån i typ en timme och Crilles tår är fortfarande svullna, haha. Aja det blev i alla fall 5-3, horresultat. Jag blir så förbannad! Men men... "ÄR DU FULL?!?!?" haha. Ja internskämt, orkar inte skriva om det nu, tar det nån annan gång. Tack för igår Haga och alla andra som var där och gjorde det till en svinkul kväll.

HÖRS DÅ, aldrig //Lindeberg

Inga kommentarer: