tisdag 3 mars 2009

Sommar??

Alla pratar om sommaren men den känns väldigt avlägsen en dag som denna, snöstorm igår, slask och pissekallt idag. Jag kikade nyss igenom lite gamla sommarbilder med GGG - galna glada gänget. Festerna som oftast startade hos Sam (innan Robbin & Sandra flyttade ihop) och alltid slutade i poolen. Ligga där vid poolen och glassa, vem bryr sig om att man ser förjävligt ut när man är med de som man gillar mest i hela världen? Tokfesterna hos Sandra & Robbin som oftast spårade ut och alla skrek/sjöng till Johnny Cash eller annan allmänt überbra musik. Somrarna ute på min altan, fylla och spya i handfatet (jag skyller på Jarre). Cykelturerna till Lögarängen och ligga och glassa, fast förra året blev det väl bara bil i princip? Kvällarna nere på stationen, streetrace, bränd asfalt och gummi... Kvällarna på Crilles balkong då vi satt och snackade skit, rökte och älskade varandra och kollade på stjärnorna tills solen gick upp.

Hur kommer den här sommaren bli? Alla jobbar eller pluggar. Förutom Malin (fuskunge, haha). Och Sandra och Robbin ska bli föräldrar om förhoppningsvis 24 dagar. Vi blev vuxna så fort, hur gick det till? Kan vi inte få fler såna där somrar innan vi måste ta ansvar. Jag ser i alla fall fram emot en underbar sommar, hand i hand med Christoffer.

1 kommentar:

Anonym sa...

En sommar är alltid en sommar:) den blir vad man gör de till! visserligen har vi en unge att tänka på men jag tror att de kommer bli den bästa hitils:)