onsdag 25 mars 2009

Storstädaren

Jag kom hem från skolan ca. 13.55 och började städa direkt. Ingen latstädning med att damma runt sakerna och slänga in allt i lådor. Ne fan, nu blev det storstädning. Har rensat det mesta och gjort fint överallt, man kan till och med kolla in i skåpen nu utan att saker ramlar ut haha. Jag började alltså 14.00 och slutade 18.00 med en rast på 15 minuter för att dricka kaffe och läsa VLT med mamma, missade det imorse. Jag är helt jävla slut nu, ska kolla på Rent Hus ikväll och skratta åt dem för att de har så stökigt. Fast innan jag städade idag skulle jag nog platsat i det där programmet. Pjuh. Har hittat en massa skit som jag inte kan/vill ha, som jag hade tänkt att sälja på något jäkla sätt. Jeans + skjorta, nån måste ju vilja ha det, det är helt oanvänt. Plus att jag har en stor kasse med kläder i garaget som också ska säljas. Hmm.. Ja. Snart mat, sen en öl.. Inga pengar idag heller, jävla bajs.

Inga kommentarer: