tisdag 3 mars 2009

Shoppingdag..

.. men jag betalade ingenting själv. Jag fick ett par svarta jeans av pappa i söndags men de var för små så jag och mamma åkte till H&M idag och köpte ett par andra byxor, skitsnygga. Lite tighta i midjan men jag får väl banta i en vecka innan jag ska ha på mig dem haha. Efter att ha kikat lite på stan (och sett en svinsnygg tröja på Nya Thulins, ska fundera på den tills på torsdag) så åkte vi till Media Markt och kollade ifall min kamera hade kommit. Och det hade den, men jag ångrade mig och köpte en Casio nånting istället, 0.1 mer megapixel, men den var mycket snyggare och hade SD kort istället för XD. Köpte hörlurar också, svinsnygga. Sen blev det Maxi, där blev det ju ingen "shopping" men jag fick nytt puder, choklad och kontantkort. Jag försöker fixa med kameran nu, sen blir det städning och sen ska jag åka iväg och sola hade jag tänkt.

Inga kommentarer: