fredag 5 juni 2009

1 år sen



as we go on, we'll remember all the times we had together
Jag kom precis på att idag är det exakt ett år sen jag tog studenten. Jag blir nästan tårögd av att tänka på det. Var tvungen att säga det till Xana, som var min vapendragare de där 3 åren på Wenströmska. Vad har jag då åstadkommit under det här året? Inte ett skit från juni till januari, men då började jag ju faktiskt på Edströmska. Men.. Ja. Fan vad jag saknar tvär, eller i alla fall folket från tvär. Jag pratar knappt med NÅGON av dem längre, fast man såklart sa där på kvällen att "vi ska alltid vara vänner, träffas och ha klassfester".
För ett år sen låg jag däckad i sängen av värme och så vid den här tiden. Hade blåsor på fötterna och hes i halsen av att ha stått på den där vagnen och hoppat och skrikit.
TV05, always in my heart!

Inga kommentarer: