måndag 15 juni 2009

Lovetrap


Snabbgenomgång av helgen;
Fredag - firade att Tabben tog studenten, medan han var nere på krogen osv så hyrde jag och Crille "Felon" och den var sjukt jävla bra. Halv tolv fick vi hämta Tabben för då mådde han inte bra så vi bäddade ner honom i soffan efter ett tag och fortsatte kolla på tv.
Lördag - käkade pizza till frukost, slappade, åt mat hos svärmor på Rönnby, kollade på Ronny & Ragge på kvällen med Tabben, Sam, Jarre & Malin. Sen kom Sandra & Robbin och drog med mig, Crille och Tabben ut på Pitchers.
Söndag - slappade ÄNNU mer, Haga kom över till Crille och kollade på ännu mer Ronny & Ragge. Åkte hem till mig och åt, sen hyrde vi film igen "21" och Haga kom över och glodde.

Trevlig helg men jag är sjukt slö nu av någon anledning. Hade ADR i skolan idag, jävligt segt och det var något konstigt med den där platsen jag satt på för allt bara snurrade och jag blev jättetrött men så fort jag gick från just den platsen blev jag pigg och pratglad. Lite läskigt. Andar?

Inga kommentarer: