måndag 8 juni 2009

Söndermarken


Lördagens fest var helt sjuk. Om de inte spyddes så däckades det, men jävlar vad roligt vi hade! Jag tror aldrig att jag har varit med om lika många fulla människor i en liten etta haha. Söndagen var ju dock inte lika rolig, helvetes bakfylla. Men det blev kebabmys framför tennisen. Ingen bra helg för svensk idrott. Förlust mot Danmark i fotbollen och Söderling förlorade mot Federer (men han är värd en eloge för att han ens tog sig så långt!).
Idag blev det skola igen, massa lastsäkringsgrejer. Imorgon är det körning och på onsdag är det prov, kanske dags att plugga my ass off. Fick precis SMS av Kattis också, tydligen är det tvär-fika-reunion i Vasa på onsdag, kan bli trevligt om alla kommer! Ska höra med Borken när hon kan hjälpa mig med frillan också. Nu ska jag plugga för annars får jag IG.

Inga kommentarer: