måndag 29 juni 2009

Lökigare än den lökigaste löken.

Skojar inte. Kom till skolan imorse, härligt med shorts och grejer. Fick inte ha det så jag var tvungen att åka hem och byta om till långbyxor, skapligt irriterande så i ren protest mot lärarna som inte låter oss ha shorts, tog jag lång tid på mig, käkade frukost, läste varje sida i VLT, gosade med Spitfire osv. OBS, 27,5 grader ute 09.00 på morgonen. LÖK!
Gled till skolan, hade rast, Johan ringde Sandra när rasten var slut och då hade Saaben dött på Viksäng så vi fick ta skrutt-Forden och bogsera dem till skolan. Stod på planen hela dagen i långbyxor och skyddskor. Jag trodde jag skulle dö, på riktigt, jag har aldrig varit så svettig som idag! Tror jag. Hemskt att behöva ha kläder när det är så jävla varmt. Ska hålla på med samma sak hela jäkla veckan också. Ute. Underbart. Fast lärar-Kalle har lovat mig och några andra en dusch i spolhallen imorgon, hoppas han håller det annars blir jag ledsen. Och lökar ihjäl ännu mer..
Ner på stan efter skolan, shoppade lite..

En del av kvällen tillbringades på Björnön med Sandra & Lena, varmt som fan i vattnet, riktigt underbart! Gled till Maxi för att köpa en tidning, träffade på min älskade, så jag ska alldeles strax åka dit och mysa. Han började förresten på Willys idag, UNDERBART <3 Alltså, att han har fått ett jobb där chefen förhoppningsvis inte är störd.

Åker och sover med Crille på ett SVALT ställe nu, goodnight sweetheart

Inga kommentarer: