torsdag 18 juni 2009


Jag vaknade imorse och kände mig skitful. Men idag ska vi försöka göra mig blond igen, hoppas att det går annars åker allt hår av, helt ärligt haha. Det duger ju, men jag vill inte vara typ röd/blond/orange.
Igår klarade jag ADR grunden, idag klarade jag av ADR 1 så nu får jag köra alla farliga saker, typ raketer, syror bla bla. Allt förutom radioaktiva ämnen. Och så får vi spränga raketer också eftersom vi har ADR intyg och vet hur man ska handskas med sånt haha. Har varit en jobbig vecka, har gått från 08.00 - 16.00 varje dag men nu är det ledigt som gäller. Har vart intressant och roligt i alla fall, synd bara om dem som inte klarade det. Eller? Haha. Nu ska jag hämta pappa, sen köpa hårfärg.

1 kommentar:

Johan sa...

Inget synd om de panthuvuden som misslyckades på ADR Grund. :-)
Lycka till håret!