måndag 8 juni 2009

Snusfri; 1 vecka


Nu är det en vecka sen jag slutade snusa. Skönt att "spara" pengar, men ibland blir jag så sugen så jag inte vet vad jag ska göra. En negativ sak har ju kommit ur det här, jag vet fan inte riktigt vad det är men jag har typ utslag på näsan som svider när man tar på det och jag har redan haft typ 3 finnar på en vecka. Jag brukar få typ 3 per år annars. Det är lite jobbigt. Om det fortsätter såhär eller blir värre funderar jag på om man kanske ska börja snusa igen, haha. Dålig ursäkt men jag snusar hellre än har äckliga svidande utslag på näsan.
Idag började älsklingsCrille att jobba igen efter att ha varit sjukskriven över en månad, pengar rullar in ;) Längtar tills han slutar ikväll för då ska jag hem till honom och mysa, ska försöka få honom att kolla på "Vi hade i alla fall tur med vädret".

Inga kommentarer: