fredag 26 juni 2009

Vila i frid MJ

a man should be faithful
and walk when not able
and fight til the end


Michael Jackson är död. King of Pop har lämnat oss och på ett sätt eller annat så har nog alla blivit påverkade av det. När jag först läste i VLT "Michael Jackson är död", så trodde jag att det var något skämt eller en annan Michael Jackson, liksom, han var ju ändå bara 50 år ung. Men när jag sen gick och kollade på tv efter frukosten så var det bara snack om honom på TV, alla som hade samlats för att sörja tillsammans. Jag började nästan gråta, han är inte direkt min favoritartist men jag tycker om hans musik.
Det är tråkigt att han dog precis innan han skulle ut och göra sina sista spelningar. Det är tråkigt att han dog överhuvudtaget, popikonen. Aldrig någonsin kommer man glömma MJ och allt han har gjort för musiken.
Vila i frid Michael Jackson - the king of pop!

Inga kommentarer: