måndag 1 juni 2009

Snusfri!!

Nästan. Jag tog faktiskt en snus i skolan idag, men jag fick dåligt samvete eftersom jag sagt att jag ska sluta idag så jag slängde ut den nästan direkt. Det blev en hyfsat kort dag i skolan, sen gled jag, Lena, Sandra, Johan, Kalle och Andreas (och Neo, vovven) ut på Östra Holmen. Eller vafan det nu heter, låg där och stekte några timmar och badade i det svinkalla vattnet. Jag hade kul i alla fall och det var skitkul att jag var brunare än vad Lena var :D Fast om ett par dagar är hon väl kolsvart och jag fortsätter vara blek. Pappa hämtade mig vid Öster Mälarstrand runt fyra, han hade lämnat in våra landslagströjor på ett tryckeri så att jag är fit for fight inför fotbollen på lördag!

Nu ska jag nog städa mitt jäkla rum som ser ut som ett bombnedslag, ikväll blir det chips. Allt för att dämpa snusabstinensen. Skulle sitta så jävla fint med en påse under läppen nu! ETTAN!!

1 kommentar:

Lena Goffrich sa...

Haha a vädret har ju inte spelat en i händerna efter i måndags så man är ju fortfarande lika blek.. så du får skryta ett par dagar till ;) Sen ska ja spöa dig i att visa magen hehe :)Kram