torsdag 4 juni 2009

Torsdag

Åkte till skolan idag och gjorde komplettering på två prov så att jag fick godkänt på dem. När jag åkte hem så körde jag lagligt, de har ju extra hastighetskontroller över länet den här veckan. Tydligen var det någon som inte hade uppfattat det för han körde om mig i typ 130 km/h på 100 sträckan på E18. Bara det att han hade missat att MC-polisen stod efter vägen. Så polisen blåste efter och när jag kom lite längre fram såg jag att den där killen hade blivit stannad, haha! Så jävla kul! Skadeglädje. Jag hann precis hem innan de stängde av vägen för att de skulle spränga. Sen gled jag och min mor till Ica Maxi och handlade ofc. Körde mat hem till mormor sen skjutsade jag mamma till jobbet så nu har jag plockat upp varorna och ätit osv. Nu ska jag nog plugga lite, väntar på att Crille ska ringa också.
Pappa och hans kompisar ska kanske på Bruce ikväll så jag får kanske skjutsa dem till STHLM. Hoppas! Fast då måste Crille följa med, vägrar sitta i Sthlm själv en hel kväll och vänta på att konserten ska vara slut.

Plugg nu. Hörs

Inga kommentarer: