måndag 22 september 2008

Bye bye

Imorse klockan 06.15 åkte Crille till Norge. Jag kommer sakna honom, även fast det bara är fem dagar. Vi ses ju på fredag igen. Det värsta är att hans chef har anställt en tjej som är lika gammal som oss, som OCKSÅ ska bo i den där lägenheten. Känns ju mindre bra men men... Om två veckor blir det jag, Crille & den där jävla bruden som ska bo i lägenheten. För då flyttar jag dit. Om bara två veckor. Så den här helgen eller nästa helg blir det väl att shoppa mer saker, det visar sig vad vi kommer behöva. Crille lär ju veta det i alla fall, han som redan har varit där då.
Jävla brudjävel, nu är jag ledsen för det. Även fast jag vet att Crille inte gör någonting, men hur kul är det att ens pojkvän delar lägenhet med en annan tjej? Jag får försöka tänka bort det.

Inga kommentarer: